...

det var Inte igår..

Förra onsdagen åkte mamma å Emma till Egypten.

Förra torsdagen opererade Hampus bort halsmandlarna, det gick jätte bra och han var VÄRLDS duktig!

Förra fredagen när Per och Amanda kom hem från jobb/förskolan käkade vi middag sen helt plötsligt blev Hampus jätte dålig. Jätte hög feber ovh konstig andning, gick sjukt fort.
Vi satte oss i bilen och åkte in mot Astrid Lindgrens sjukhus, där fick vi sitta i många timmar och vänta. När vi väl fick träffa en läkare togs lite prover lyssna på hjärta och lungor.
Tillslut fick vi även ta en lungröntgen. Den visade på En rejäl lunginflamation.

Vi fick åka hem, vi var hemma vid halv 3 på natten. Alla helt slut, gjorde oss ordning för sängen.

Gick på toa, det hade kommit lite blod. Jag var för trött för att göra nått åt det. Ringde på lördagen till sjukhuset och dom lugnade mig med att det är SÄKERT inget farligt! Men sa att jag skulle gå på läkar tiden på tisdagen som jag redan hade fått. Men att jag kunde vara lugn.

Var till läkaren i tisdags, det man inte vill höra när man är gravid fick jag höra.. Att fostret inte längre levde. Jag som var på mållinjen för de värsta veckorna. vecka 12+. Man kan väl säga att halva min värld rasade på två minuter..
Har varit många tårar de sista dagarna. Det som inte skulle hända mig, det gjorde det.

Läkaren skulle skicka en remiss till gyn. där dom skulle ta bor "det"... Men läkaren slarvade bort remissen....... Så tillslut efter mycket har dom fått en ny remiss och jag har fått en tid.

Jag börjar mitt nya jobb nästa vecka..

Dessutom är det FÖRSTA dagen man ser att Hapus börjar bli bättre! Men han går fortfarande på massa mediciner, han blev sjukskriven en vecka TILL från dagis.....

Här händer verkligen ALLT på en gång, och det är verkligen för mycket för mitt huvud just nu!

Just nu väntar den VÄRSTA helgen på länge kanske någonsin... Jag ska behöva gå med ett dött foster i min mage.... Och jag börjar få ONT... Jag önskar det vore ha varit måndag i typ går......Fy fan!


Vad skulle jag göra utan er mina underbara ungar?
Jag älskar er min vackra familj!


Kul inlägg va?
Men så kan det vara!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0