Min lediga helg blev inte som jag tänkt mig!

Nej inte mycket... hade sjuka magsmärtor hela torsagen och hela natten mot fredagen, Per fick va hemma med barnen! Jag åkte in till danderyd för att kolla upp magen.. Vär där fick ja komma in nästan på engång.. Dom klämmer å känner och fixar å donar..Får deras snygga kläder på mig och dom kopplar på dropp och börjar ge morfin ganska snabbt... Bli inlagd. Fredag morgon vid tio.. får inte åka hem eller var inte i mina bruk för att kunna åka hem tidigare heller.. Men på söndags morgon kommer läkaren och vi bestämde att jag skulle kunna åka hem... Så mamma kom å hämta mig.. Kommer hem till ett nästa färdigt kök! Skit roligt!

Jag är mer död än levande.. ligger i sängen hela tiden och orkar inte mycket alls...
Nu ska ja sova en stund!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Mickan - Mamma till Noel och Levi

Hej malin!

Tack för din kommentar! Det känns skönt att de går över! Precis som du säger, han har inte tid! Idag är det första dagen på 2 veckor som jag inte har med mig en påse hem med nerkissiga kläder och skor från förskolan! Ser en klar förbättring framför mig!



Hoppas du mår bättre och att hela familjen annars mår bra! Kul att ni oxå håller på med renovering! Blir fint när det är färdigt! Väntar med spänning på bilder!



Kram på er!

2010-05-06 @ 21:01:56
URL: http://mickaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0