myspys

Igår var vi barnlediga! Första gången på mycket länge!
Vi fick snål åka med Emma å George som ändå skulle in till stan vid 2 tiden!
Vi gick och kollde när biljard hallen öppnade, sen gick vi till Hard Rock Cafe och drack ett par öl, Vid fem gick vi tillbaka till biljard hallen och spelade! Tiden bara sprang iväg! Jag vann såklart! =) När vi var färdiga tog vi tunnelbanan in till centralen och gick på en kina resturang Jätte gott och jätte mysigt! Men sjukt mycket folk!När vi ätit klart gick vi till gamlastan för att ta nån öl. Vi åkte hemmåt vid tio tiden. Vi kte förbi zigma innan vi tillslut var hemma! Va hemma tolv! Ja va helt slut och somnade nog på två röda!

I morse vaknade jag vid elva! Sovmorgon!=) Per sover fortfarande.. Barnen är inte hemma än heller!

Jag har förberätt middagen och fixat lite här hemma nu på "morgonen" Och bara väntar på mina små trollungar!

Nej nu ska ja kanske stopa in lite frukost i magen! Bye bye!

Tack älskling för en toppen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0