MASSOR!

De har hänt massor som vanligt sen jag skrev sist=)

Just nu är jag hemma och är sjuk. Barnen är hemma, Hampus sjuk. Har absolut nada ork till att klä på oss o gör oss i ordning för att gå å lämna Amanda på dagis så hon får vara hemma med oss! En helt ledig vecka för dessa små bebisar=)

Jag har fått dubbelsidig öroninflamation och båda öronen har spruckit på trummhinnan, halsfluss å feber.. Hals fluss utan att ha ont i halsen, SJUKT! Åkte till läkaren efter jobber i lördags, det här är min jobb vecka, känns skit att vara hemma en hel vecka måste jga säga!
MEN jag tänker bli frisk och inte bli sjuk igen på MYCKET länge! Läkaren sjukskrev mig en vecka. Hatar att bara va hemma, och inte heller orkar jag göra nått..

skulle behöva göra så mycket men orken infinner sig inte!...

Nog om de! Våra planer med att renovera hemma är igång snart!!!!!!!!=) Känns så fruktansvärt underbart!!!Vi kanske tar en tripp å beställer köket å allt till badrummet snart=) VÄLDIGT SNART!=)

Semester har vi planerat! De blir iaf en resa till GOTLAND och bo i stuga precis vid PIPPI huset! Tror du Amanda är överlycklig!? Vi åker hela familjen och Tina Nicklas Lukas, Emilia och den sötaste LIAM av dom alla!=) Ska bli så underbart skönt! Å så underbart kul kommer vi ha!
Om ork å pengar finns blir de en pripp till landet uppe i norrland å sen skansen å massa såna saker=)


Nej nu ska ja ta mitt penecilin...

Ha en bra gott folk! Bye bye

Kommentarer
Postat av: Mari

Åhh, stackare! Inte helt enkelt att ha barnen hemma när man är sjuk mamma. Hoppas du blir bättre snart.



Pippihuset... Vad kul för er. Själv är jag uppvuxen på Gotland så vi åker dit varje sommar. Pippi- teatern är väldigt bra.



Ha en bra dag.

2010-01-21 @ 14:54:36
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0