jag har ont!

Jag har ont i hela min kropp efter gårdagens samtal! Mitt hjärta är på väg ut ur kroppen, och de värsta av allt är HUR I HELA HELVETE ska jag kunna hjälpa dig!??
Jag vill ge dig allt jag har för att allt ska blki bra! För att ni ska få mötas och leva era liv tillsammans, som de alltid har varit tänkt!
Jag vill åka ner och hämta hem dom båda! Jag vill att livet ska vara rättvist mot alla!
Jag vill att ni ska få hem dom nu på engång!
Hur mycket jag än vill, blir de inte så just nu! Men jag är REDO att göra de jag kan för att hjälpa er båda mammor!!
Jag är redo att göra de jag kan!
Jag önskar att de här vore en drömm! Snälla säg att de vore så! Snälla....

Mitt hjärta är i 1000000 bitar jag jag vet inte vad jag kan göra för att de ska bli bra!
jag vill så mycket just nu, har ALDRIG kännt mig mer maktlös och mindre i hela mitt liv!

Jag vet inte vad jag ska ta mig till!

HJÄLP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

de gör vi alla.

Vi får hoppas att de går bra och att dom kommer hem fort.

2010-04-10 @ 16:17:07
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0