skolan/läkaren

Jaha... skolan går bara bra!!! Rätt roligt faktiskt=)

Va hos hud läkaren idag... och min sjukdom är inte aktiv läöngre.. De är bara ärr kvar.. men den kan ju komma tillbakna när som helst! De känns jobbigt måste jag säga! Att jag kan vakna i morgon och den är tillbaka! Men men blir nog bra... Vi pratade om att operera bort de här fula ärren.. men då kommer jag få bekosta hela själv... Så jag ska tänlka på saken... ärren kan försvinna av sig självt.. de kan ta hela livet eller några år... så vi får se..

Nej nu ska ja kolla klart förlossningskliniken innan ja ska hämta hem älsklingarna från dagis! Min mamma fyller år idag! så GRATTIS mamma!!!!! ska åka dit efterdagis!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: mammagladh - ödet kom ifatt

Härligt att du trivs i skolan. Är det gymnasiet?



Lösen på bloggen, verkar krångligt. Har du fått några elaka påhopp eller liknande?



http://mammagladh.blogg.se

2009-09-02 @ 21:41:52
URL: http://www.babymind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0