ringt!

Nu har hon ringt... Jag hade inte sjukdomen! känns skönt på ett set!

Jag hade alldeles för hög sänka.... Så måste dit vecka 42 för att ta om den...

Hon kör uteslutnings metoden från och med nu!

Hon har skickat en remis till nån SPECIALLIST! haha som ja visste=)

Hon tror nu att jag har andnings uppehåll när ja sover... Så jag ska få hem massa skit jag ska ha på mig när jag sover för att mäta ljud.. Så jag ska alltså sova med en jävla mask på mig... Hud kommer jag kunna sova då, är min fråga!!?!  Men men...

Hon undra också vad jag ville å tyckte vi skulle göra.. Jag vill bara få ett slut på de här! jag mår inte bra! jag är för TRÖTT för att kunna leva med mig själv och ta hand om mina älsklingar! de känns inte rättvist mot varken dom eller Per!

Men vad händer om jag nu har andnings uppehåll??

Jag vart så ställd så jag glömde fråga allt jag ville... Eller ja hade iförsig inte tänkt på de så de kom som en chock iförsig=S

Ska nog googla lite nu innan Per komnmer å hämtar mig!

Hoppas på en tid fort så ja slipper tänka å gruva mig mer om det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0