idol

Ja.. snart börjar idol! ska bli lika intressant som alltid=*) nu ska jag röka.....! Per min älskling e skit duktig å har slutat även fast ja fortfarande röker! DUKTIG ÄLSKLING!

Nej en riktig DEPP dag! Matte provet gick nog åt helvetet idag med... en riktig SKIT dag idag!

Mamma ringde mig förrut.. De stod en lapp i deras port Att Malin Eman skulle ringa city mail för att dom kunde inte hitta henne i porten... men ååhhhh när flyttade jag därifrån??? och då hete ja inte ens EMAN!!!! knasigt! Skit nyfiken på vad de skulle kunna vara... för jag har ABSOLUT inte en aning! SPÄNNANDE!

Kommentarer
Postat av: Kattiz

Vackra ängel.. du är den bästa.. glöm aldrig hur mycket du betyder för mig. Älskar dig hjärtat!

2009-09-18 @ 01:44:46
Postat av: Malin

Tack! jag älskar dig med!!"*=)

2009-09-18 @ 19:27:26
URL: http://amandahampus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0