hoppat av

Japp nu har jag hoppat av Engelskan.... Jag har verkligen inte tid eller LUST att ha en engelska lektion som börjar halv sju å slutar åtta! Speciellt inte när jag sökt dag!!!Och mitt beslut känns så JÄVLA bra!!! Så på fredag ska ja ner till vuxenstudier grejen och fylla i blnkäter till Samhällskunskap B! d ni=) så den kursen börjar direkt efter Psykologi A kursen... Så passade jag på att boka möte med studievägledaren för att fylla i ansökan till nästa termin!! Så den 22 Okt ska vi ha möte... Undra va ja ska sköka för kurser då!!
  1. Svenska C
  2. Engelska
  3. Psykologi B
Annars så vet jag inte vad jag vill eller behöver läsa... Har god känt i alla andra ämnen... så vi får se.. ska nog ta nått så ja får merit poäng iaf=) De skulle jag få för samhäll B iaf*=)

Nej nog om de...

Ska snart hämta hem mina kycklingar! hahaBebisar... Tänk va mycke man kan sakna sina små barn, på bara några timmar!!! men men

Hej då!

Kommentarer
Postat av: mammagladh - Snälla, stötta mig

Usch för kvällskurser, tror du tog ett korrekt beslut :-)

2009-09-16 @ 20:57:20
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0