bra !

Har varit väldigt duktig idag!
Har beställt massa jul saker... Två advents stjärnor till vardagsrummet! Jul gardiner till vardagsrummet, köket och Hampus rum! 4 st bädd sätt vi alla fyra fick likadana! Servetter, Glögg set med 10 delar,2 st dukar å så..=)

Sen gick jag ut i förrådet för att jag skulle leta efter Hampus fodrade galon kläder! Och då passade jag på att ta in alla förra årets vinter kläder... gick igenom dom å la in de vi fortfarande kan ha! Så märkte jag upp alla nya vinterkläder! Nu är det ÄNDA vi behöver köpa ett par byxa å jacka var! En overoll och ett par byxor å jacka får dom iår! Så underbart skönt att vara KLARA nu!
Ska nog köpa byxan å jackan på ICA MAXI! Dom hade jätte fina!
Det tog typ 2 timmar att fixa allt med alla kläder! och dom har typ 40 vantar! helt sjukt många iaf!=)

Sen har jag till och med hunnit äta lunch!=)


Nu ska jag lägga mig på sofflocket=)

Kommentarer
Postat av: Kattiz

Saknar dig... :)

2009-09-29 @ 15:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0