Förbannad!

Igår har Amanda kissat på sig 5 ggr... den 5 gången va hon ute å lekte.... Vi märkte de när Per hämtade dom kvart över fem!!!!! Hur länge hade hon gått så?? HELT SJUKT! Inte nog med de så Hade Amanda en kortärmad tröja under sin Galonflis jackA.....Och UTAN vantar!!! FATTAR NI VA HON VA *ISSSSSSSSSSS KALL när dom kom in??
Jag va så upprörd att ja inte visst va jag skulle ta vägen!!!!!!!! Hampus va inte så bra klädd han heller.... blir tokig!!

Pratade med Amandas fröken nu i morse om de här... Hon såg å hörde på mig hur upprörd jag var! Hon blev lika förbannad hon över hur lite kläder hon hade på sig när dom var ute! Hon hade inte vart där igår så... MEN ÅHHH ÄR SÅ ARG! Vi satt och pratade i typ 20 min... Hon LOVADE att dom skulle hålla mer koll och sätta henne mer på toan! Och de hoppas jag verkligen för nu e re tredje gången jag tar upp de här!

Så nästa gångf blir de rektorn och jag som har ett samtal! Har redan bråkat med henne flera gånger så hon vet hur as förbasnnad jag blir!

Hade bråk med rektorn när Amanda skulle börja dagis hela den sommaren.. för att hon tagit ur henne ur kön å sånt...


Är fortfarande så jävla SUR!

Amanda blir SKIT ledsen är hon kissar på sig! Och när jag tar upp alla kisskläder för att tvätta dom blir hon ännumer ledsen...


Stakars älskade lilla barn!


Hoppas nu på ordentliga åtgärder! Annars blir jag ÄNNU MER SUR om de nu går! åhhhhhhhhhhhhh........

Nu måste jag plugga har mitt SISTA prov i psykologi A kursen i morgon LÖRDAG! vilken dag va-.... men men..  Sen är de bara den muntliga delen kvar! sen är en kurs avslutad! HIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0