barn ledig!

Japp, mamma kom och hämtade mina älskade ungar vid halv två, två tiden idag! Per åkte iväg vid nio i morse på möte å sen middag å fest med bostadsrättsföreningen! LÅNGT ORD=) haha

Sen barnen åkte har jag suttit vid dator å lyssnat på massa HÖG musik! alltid när ja e barn å karl ledig*=)

Har äntligen tagit mig både i och ur duschen!!! snabb.. NEEEJ! haha

Har klät på mig och ska snart bege mig till grannen för middag! Vi är tre ensamma fruar här på gatan ikväll! Så vi slog ihop oss för middag å några flaskor vin! haha kanske en var i alla fall=) Gott!!!

I morgon kommer mina älskade ungar hem igen!!!! Längtar nästan dit redan=) haha

MEn men kanske ska göra mig klar?!
Prata me grannen vid 2 och då skull eja bara duscha å sånt... hon ringde å fråga va ja va nu för ttyp 40 min sen.. Snart ringer hon igen! haha.... Seg idag! brukar aldrig vara så här seg!!! men men kan va skönt!

Nu: Ringa mamma å se hur de går!
Sen: Klä på mig klart...
Sen ut i den förbannade kylan å Regnet..
Sen:Laga mat å kanske få nått i sig:D
Sen:hem å SOVA! hihi trött som alltid!

Ha en underbar kväll! det ska jag ha med god mat gott vin och gott sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0