vilket underbart väder!

Herregud vilet väder de varit nu i flera dar!
Torsdagen alltså valborg.. Grillade vi och åt jätte gott! Sen gick vi ut med alla grannar till vår egna majbrasa! super mysigt.. ! Några grannar värvade med Per så han skulle ha koll på brasan med dom... Vi kom in vid halv tio! Då va de bara att lägga barnen så sov dom sen hela natten till typ 9 dagen efter helt underbart! När barnen somnat gick ja över till min gulliga granne och drack ett par cider och Per gick hem till en annan grannne! Tur att vi har baby sitter! Fredagen var vi ute på baksidan från typ tio på morgonen till elva på kvällen! vi grillade åt, och tog de lugnt! Amanda lekte med grannflickan i flera timmar.. Sen somna dom gott! Jag gick ut å rökte vid 8..Då kom alla andra grannar ut och prata! alla va nog på festhumör! haha Så satt vi och prata och dom drack.. så kom Per ut.. Hände TVÅ riktiga vurpor!! hahahaha! Ena grannen hoppade stuttsmatta och FLÖG!!!! äverstaket och allt! Kunnde ha gått sjukt illa! Andra.. hahah fullgubbar! haha Han skulle över på vår tomt.... men ramla över till den andra tomten.. helt sjukt! hahahaha

Igår va ja å min söta granne på IKEA trode typ vi skulle va ensamma! för de va så fint väder.. men ICKE! vi å typ 10000 till! men men de va mysigt ÄLSKAR JU IKEA!

Nu ska vi snart åka och köpa solhattar eller nått till barnen innan deras skallar kokar bort! Skönt med inte så varmt och sol idag! kanske man får nått nyttigt gjort! Vill inte va inne å städa och hålla på om de e fint!

Nej nu ska vi börja bege oss!!!


Du Bea!... De skulle va kul å ses snart;) Du kan väl ringa mig helst innan du kommer hem!!!!!!


Puss å kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Bea

hehe men jag kommer juh på lördag =0) hör av mig i veckan... pussas

2009-05-03 @ 12:57:53
URL: http://beatrice87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0