skansen

Hej....

Idag vart de skansen! Mamma ringde i morse och fråga om vi ville me... Min morbror och hans nya tjej och hennes dotter kom i går kväll från Finland på besök.. Dom vill åka in på skansen,så jag och Amanda åkte med, Per va hemma med Humpe... Dom han tvätta och dammsuga och klippa gräsmattan.. duktiga killar!!! Sen efter skansen skulle vi hem till min mormor på middag,, Trevligt...

Så nu sover alla barn och jag har betalat räkningar och sånt skit tråkigt... men fan va trist de är att betala räkningar!!!:(

Iveckan va ska man hitta på då??

I morgon blir de storhandling efter Per slutat jobbet, annars vet ja inte va vi ska göra kanske en sväng på centrum å handla lite...

Tisdag ska Amanda på dagis,Jag ska skriva ansökning till skolan,och sen ska Hampus på barnmotagningen på åter besök..

Onsdag och torsdag är de dagis igen för Amanda.. Annars har jag ingen aning om va vi ska göra.. får väl se helt enkelt... i morgon skulle de bli toppen väder! så ska väl va ute och leka i morgon också!

Nu ska ja glo lite tv innan sängen är upp bäddad och klar=)


Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0