hej...

Fredagen va lyckad! riktigt trevligt! Lördagen gick åt till att ligga på soffan:D tur Per och barnen skulle iväg till Pers barndomsvän! haha...

Idag kom mammsen och pappsen och lilla Emma över och grilla! SKIT gott! haha.,...

I veckan va ska man hitta på då?? inte en aning om nånting!Hoppas iaf på super väder! Idag har vi legat ute på baksidan typ hela dan så jäkla skönt! Nej men nu sover barnen... Jag och Per ska ta oss en runda med kortspel... får väl se hur de går.. haha... Vi båda är såna sjukt dåliga förlorare... men men=)

Den 26 ska jag ner och skriva ansökning till skolan!!!! ka bli skit roligt att plugga... längtar nästan dit'!! sjukt att dom orden kom från mig va?? haha

ha d så bra alla människor!

puss hej

Kommentarer
Postat av: Josefine

där fick jag mig en chock, du längtar tills att plugga! :P

Men det är bra gumman! Du kommer klara det. :-)

2009-05-18 @ 13:02:48
URL: http://joosefinehansson.blogg.se/
Postat av: Kevins mamma Mia

Jag tycker du är jätte duktig:) hoppas vi ses nån dag! Puss

2009-05-18 @ 21:08:38
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0