sov morgon...

japp fick sovmorgon idag.... gick upp strax efter 9.... haha sent=) men för mig är de sovmorgon att få slippa gå upp med barnen och byt blöjor ge frukost och klä på!!! så de så. Ganska skönt måste jag nog säga!kolla melodifestivalen igår... tycker de har blivit sjukt drygt med så många chanser... helt sjukt att dom kommit på de...men men allt för att få in pengar... Pengar är ju verkligen typ allt för vissa..

Vad händer idag då? Per ska till sörab eftersom jag rensa ut förrådet igår=) nu åker babygymmet och massa annat skit... skulle vi få barn i framtiden skulle jag endå köpa ett nytt för att dom mjuka babygymmen tycker dom ju endå inte om så då blir de ett plast!!! ska nog lägga ut amandas spjälsäng på blocket tror jag..Älskar den sängen så skulle kanske spara den bara för att=) haha Ska äta middag hos mina föräldrar idag! skoj!


Igår hade jag verkligen städdag!! STOR städade nedervåningen riktigt ordentligt! och sen ut å rensa förrådet! så skönt visst e ja duktig=)


Veckan va ska man hitta på då? vet inte alls :S


Nu ska Per å Amanda åka till sörab!!


Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0