sent...=)

Mamma kom på besök idag VÄLDIGT tidigt! haha fem i åtta! hihi

Japp..! Idag ska jag å Per äta sent blir så för vi tänkte ha mys pys kväll! så han ska lägga Amanda sen och jga börja med maten!:D Hampusen va så trött att han somna typ 5 över 6!! haha tröttis!
Amanda och Hampusen fick bada innnan han somna! ett LÅNG BAD! haha och som dom ÄLSKAR att bada! sitter och plaskar så ALLT verkligen ALLT i hela badrummet blir sjöblött!! bara dom har kul så!!! i kväll blir de inbakad kassler med potatis gratäng! MUMMS! Längtar redan efter mat är super hungrig.. men men.. är ju ett ganska bra tag kvar med tanke på att ja inte ens börjat å gratängen ska juj va innet ett tag i ugnen!

På Söndag ska vi äta hos min mamma å pappa! Undrar va man får för underbart gott då!?? Min mamma e faktiskt riktigt duktig på mat tycker jag! ska nog önska portergryta! tror ja för hon undra om jag hade nå förslag på mat=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0