Måndag morgon

Så bakade vi kakor.. Eftersom att jag måste väl ha lite kakor i morgon till fikat!! hehe sen kom Tina och Emilia hit! Vi snackade och kollade på vagnar på blocket.. Hittade en för 600.... men ringde ner till barnens hus och kolla va en ny kosta istället... 1495 kr... Dom hade bara en vagn kvar och de fans kanske en kvar i kungenskurva för de e en utgående modell... Ringde min söta snälla pappa och fråga efter 1500 kr... Fick de låna de av honom!
 men sen kom han på att jag fick pengarna istället =) Min pappa är så underbar! Alltid så snäll!
Så vi tog en promenad ner till Mcdonalds. mötte Nicklas på vägen och sen mötte vi Per ner på mcd.. Efter vi käkat så åkte vi ner och KÖPTE vagnen... INTE SÅ SNYGG... men en underbar SOMMAR vagn! Den är brun/svart.. En carena.... Går inte att köra den nu med all den här jävla skit snön men sen så:D är riktigt nöjd faktiskt!! Amanda satt som en prinsessa!:D De va liggläge på båda sidorna och varsin suflett.. Precis som jag vill ha de... Ända som är så jävla fult är dom SMÅ hjulen.. men de blir nog bra:D hehe.. igår va ju Amanda på dagis jag och Humpe sov typ hela dagen va så sjukt trött igår...

Idag har vi inte heller gjort så mycke... Humpe somnade nyss... jag sitter här å ska väl plocka lite.. Imrogon när Amanda e på dagis ska vi städa,Göra tårta och fixa lite! Sen vid sex kommer min släkt och fikar! Trevligt!

Undrar va ja ska göra medans Humpe sover... kanske vila lite?!? njaa...+

Kommentarer
Postat av: rebecca&tildisen

GRATTIS GUMMAM MIN :)

2009-03-12 @ 21:29:14
URL: http://mshook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0