lill gubbe..

Idag har tildisen och Rebecca varit här och FIKAT! fick med mig en MASSA tårta hem från Emma pemma igår! TACK! Så vi fika tårta och Kaffe:D

Hampusen har sovit och gjort sin mamma JÄKLIGT sur å grinig i två nätter nu!!! Inte så konstigt kanske... Idag efter lunchen tvättade jag av honom och såg hur de hade runit MASSA var ur vänster öra.. hela boddyn hade de kommit på=( så de va bara att ringa till närakuten! Fick tid klockan tre,så Per mitt Hjärta kom hem och hämta oss å så åkte vi dit fick komma in en kvart tidigare!!! helt sjukt har ALDRIG varit med om nått sånt annars får man ju typ vänta i mer än 20 min.. men men kom in iaf och hon kolla i hans öron, och konstaterade att han har dubbelsidig öroninflamation!! STAKARS lillgubben!!! Mammas lilla PRINS!!! Efter läkaren va de bara ner till centrum för att hämta pencelin, och nässpray... In en sväng på ica och sen hem.. Träffa grannen på parkeringen så jag och Amanda gick till deras "gård" och va ute å lekte medans mammorna drack kaffe:D Hampusen va hemma med Per som lagade mat! Amanda hittade VÄRLDENS största vattenpöl som hon skulle hoppa i... Va ska man göra?! haha Så när vi kom in droppade de om hennes strumpbyxor och skor.. men men hon hade kul iaf! Huvudsaken de tycker jag!


I morgon ska min mamma vara ledig och köra Emma till jobbet och komma hit efter de! inte så vanligt med besök vid 8 tiden! haha har nog aldrig hänt tror jag! men de e ju altid trevligt med besök så..=)


Nu ska jag kolla lite teve och sen SOVVVVA!=)



Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0