duktig!!!!

ja e så duktig.... va ute å gick i torsdags.... sen söndag,måndag och i kväll,,, med min granne... vi är så himmla duktiga! Så skönt... men har fått problem med höfterna... foglossningen efter hampus sitter fortfarande kvar!! helt sjukt jobbigt..men men.Bara att bita i hop eller hur?=) mina barn är så underbara att jag döööör... Dom gör mig verkligen lyckligast i världen! finns inget som är så underbart som dom två!!!



Imorgon blir de ner till Öppnis på förmiddagen..och ta prover med Hampus.. Så ska ja köpa mig en våg! se om man ser nån skildnad=)

Ska prata klart med rebecca sen blir de ett bad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart tog den där söta bilden vägen som du skulle lägga upp? puss o kram

2009-03-28 @ 15:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0