barn ledig!

Japp, vi är barnlediga... Barnen är hos mina föräldrar! Och vi ligger i soffan och har just kollat melodifestivalen...
 Helt OKEEJ låt som vann tycker jag!
Men hade ju varit sjukt kul om HEAT vann istället men men blir inte alltid som man tänkt sig!
I morgon ska jag SOVA eller försöka iaf! Sommna här på soffan vid tre och  vakna vid 5.. hm HELT SLUT" men men
Skulle vilja hittta på nått kul i morgon med bebisarna!!! Men blir väl ute lek när vi hämtat hem trollen=)

Har shoppat idag! Amanda har fått nya regnkläder! Och så har jag köpt en ny badrummsmatta,två handdukar,ett dusch draperi och en tvål pump... Allt i samma härliga gröna färg! Kommer bli skit bra!


Saknar mina små trollungar så ja dööör snart!! Kom hem nu! vill ju kramas lite! emn inte så många timmar innan vi ska hämta dom=)


Nej  nu ska ja kolla lite tv innan jag måste springa upp och soooooooova=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0