myspys

hej! Idag va de pick nick på dagis..Kul väder verkligen.... Har ju varit hur underbart väder som helst i flera dar.. men just idag ska de regna!.. suck..

Imorgon ska ja och Hampus bara va hemma om de e fint väder ska vi plocka på framsidan och ta bort all jävla ogräs mellan plattorna=( fy så drygt!! Om de e dåligt väder ska vi myspysa! hihi

Torsdag ska vi på en lekplats invigning!

Fredag
är de studentmotagning!

Lördag
är de barnfritt! Barnen ska sova hos mormor och morfar... Vi ska ha Pers barndomsvän på besök... blir nog lungt som attans! Blir nog till att grilla! Som varje helg=)

Söndag
kommer barnen hem och gosar med mamma!!! weee Tycker de blir JOBBIGARE och JOBBIGARE att l'mna bort dom! har alltid varit jobbigt men snart är de olidligt! Saknar dom varje sekund! men JAG TROR att JAG blir en bättre mamma om jag får lite tid för mig själv och bara med Per ibland! de skadar nog inte eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0