sem

Barnen är i någon period just nu så att jag önskar man kunde besöka himmelen en stund för att sedan komma tillbaka! helt galet jobbigt! Vet inte va ja ska ta vägen ibland alltså! Men men borde väl gå över de med någon gång=S

Tina Emilia och lilla Liam va förbi en sväng igår! Och jag kunde inte låta bli att slita åt mig Liam och bara gosa lite=) Helt sjukt underbart med en bebis och han är så gullig! lillgubben!


På fredag går Per på semester!!! Barnen åker med min mamma och pappa upp till landet på lördag morgon! Så kommer jga och Per upp på Onsdag! Ska bara va hemma och ta de lugnt och fixa lite stor städa utan avbrott och sooooooova sjukt mycke! =)
Kommer nog sakna ihjäl mig! men dom får de jätte bra och jätte kul!

Undrar va man ska hitta på i veckan!? MÅSTE verkligen ner på BVC! På Amandas 2års koll... Har helt glömt bort de! galet...Haha!

Blir väl till att tvätta upp all tvätt så dom kan ha med sig några kläder=)

Måste ner till barnens hus och köpa mig en vagn=) jiiiiipi=) nej men den minsta och finaste ...

Och hoppas dom ringer från barnens hus idag.. för Hmpusens sufflet på vagen har brakat och ja hittar verkligen inte kvittot.... så dom ska försöka så ja får en nya iaf... HOPPAS! håll tummarna för mig=)


Nej nu ska ja gå till mina surungar!!!

Tror Amanda börjar bli förkyld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0