hmm..

Hej! jag saknar dom små trollungarna redan... Skulle vilja åka upp till dom redan typ NU!!!! Men de funkar inte! Får se om vi ska hämta hem min syster från Arlanda på Tisdag kväll eller om hennes kille gör de istället.. Haan saknar henne tydligen=) Gulligt!

Igår grilla vi me Pers kompis och hans tjej.. Och sen kom två grannar över... Efter maten gick ja över till  några andra grannar!

Dom satt här och spela npåt tråkigt jävla skit spel så ja vart grinig och gick! Hade MYCKET trevligare och roligare hos grannarna!

Idag får vi se va som händer Per sover fortfarande.. Vi har hyrt filmer och ska nog ligga på soffan hela dagen... Får se om ja tar en tur till IKEA mellan filmerna! Måste ju köpa nya lampor dom ja köpte passa inte.....=(  men men..

Onsdag morgon är de meningen att vi ska åka upp till landet! Har lite vi måste fixa innan de! Måste köpa lite grejer!

Känner man mig rätt blir de nog så att vi åker upp tidigare.. Men de vill inte Per så vi får se....

Nej nu ska ja ta mig en koppkaffe till och sen en rök.. Sen blir de soffläge igen=) De e ganska skönt att bara ligga här och bara vara utan att man måste titta ooch leka med dem små!

Saknar er mina älskade barn! Utan er går luften ur mig! Älskar er sååå mycke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0