IKEA!

Min prinsessa har fått ny säng! Japp jag och mamma va på IKEA ikväll och köpte ny säng till pandisen, så underbart de kommer bli i hennes rum! ska nog sätta upp den i morgon när hon e på dagis:D byta gardiner och bädda rent och städa hennes rum också:D åhh va kul och mysigt.. UNDRAR  om de kommer bli lika kul och mysigt när hon ska sova iden eller om vi kommer ha maraton på övervåningen HAHA återstår att se helt enkelt=) Köpte ny fönster lampa och två nya påslakan och två nya underlakan nej tre vart de:D nya Gardiner till köktet köpte jag me=) nytt täcke till Amanda ! åhh de är nog bara jag som kan ÄLSKA IKEA!!! ingen kan nog älska den affären mer än jag! HA!

I morgon ska jag och Hampusen hem och fixa i storasysters rum när vi lämnat henne på dagis!


HIHI!


Puss hej

Kommentarer
Postat av: Rebeccaoch tildisen

hej din filur vart sängen bra då??? kramar om vi saknar er:)

2009-01-28 @ 00:05:44
URL: http://mshook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0