Helgen...

Helgen har gått sjukt fort!!! Lördag va jag å barnen me Per till jobbet,sen hem till Tina och Niklas på middag!jätte gott å mysigt!Idag vakna jag av att per kom in å berätta att hans kompis va på förlossningen!Kunde inte somna om efter de... Per å barnen åkte till Pers mormor å ja låg å dega på soffa för mig själv!!!!HELT U*NDERBART=) dom kom hem lunchdax sen soooova ! barnen vakna sen åkte vi till mormor å morfar å moster.Blev middag där ! MUMS=)

I morgon blir de till att shoppa lite tror jag minsan nutran e slut till Hampus! måste köpa sånt och lite kläder till den NYE BEBISEN!:D de har inte blivit nån än och Per fick sms vid 8.30 i morse då va hon öppen 3 cm... stakars henne!!!!!!!! lång förlossning! hoppas de gått å går bra bara!



ska kolla lit innan ja stänger ner här! puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0