Hej

Nu har även jag hittat hit:D

Vet inte vad jag ska hitta på att skriva... Kan väl börja med går dagen.
Åkte hem till mina föräldrar efter barnen sovit,lämnade dom där och åkte sen hem med Per. Vi lagade lite mat å tog de lugnt. Vaknade i morse och klockan va halv elva....HELT SJUKT! haha va nog välbehövligt eller vad tror du?:D
I morse hade ja fått mess av Rebecca som undra om vi ville me till Norrviken och grilla korv och ha de skönt i de underbara vädret, de ville vi så mamma å pappa kom med barnen vid kvart i tolv å vi tog bussen vid 12.
Mötte upp Coony och Rebecca å lilla Tilda=) gick ner till vattnet och börja grilla Connys bror va också me:D Amanda tryckte i sig 3 korvar!!!!! haha knäppis! Vi va ute i 3 timmar å sen gick vi hem till dom å fika. Sen efter de gick jag å barnen hem hela vägen :D är nöjd med dagen förutom att Per jobbat som vanligt han börjar nog gilla jobbet mer än oss snart;) hihi
Gud va jag älskar min underbara familj!
Mina barn är underbarast!

Tänk snart blir Amanda 2 år!!! helt sjukt, och lillebror Hampus snart 1 åR!
Tack för idag allihoppa!=)



Vad blir de i morgon då? vet iaf att Per ska få sovmorgon:S tror vi ska ta en promenad och va ute och leka en massa sen Amanda älskar att leka ute så de e bara att passa på! hihi

Allt för mig! bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0