go morron!!!!

Älskar er över allt!GRATTIS älskling på din 31 års dag!

Barnen är fortfarande snoriga... inge kul,men va gör man?
Vet inte riktigt vad vi ska hitta npå idag får väl se.. Å inte äns lönen får vi idag.. TRÅKIGT!!!!! men men..
Per fick iaf en jätte söt canavas på barnen av oss tre.. vart riktigt bra iaf!kul!
Jag undrar vad vi ska göra idag?
Igår bakade jag och Amanda semlor=) Per ville ha de i stället för tårta, snäll som man är så får man väl fixa de=)
Dammsög lite också och damma. Lite duktiga va vi iaf!
Hampus fick sin första tand den 20.. han är inte så jätte snabb=)
Han är nog lite senare med allt om man jämför med Amanda.. Men han va ju så sjuk när han va liten så inte så konstigt att allt blir lite senare!


ÄLSKAR verkligen min lilla familj över allt! kan inte önska mig mer än dom!!!

allt för denna stund! Höres! bye bye

Kommentarer
Postat av: Josefine

vilka söta barn du har.. :-)

2009-01-23 @ 17:39:26
URL: http://joosefinehansson.blogg.se/
Postat av: moster emma

Mamma sa att tavlan blev jätte fin iaf, vad kul! :)

Kan du skicka hit lite semlor, det skulle inte sitta helt fel just nu! hihi

2009-01-27 @ 17:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0