Blir så trött!!!!

Hej.. allt har gått jätte bra med Amandas nya säng! igår kväll gick hon inte upp en ända gång utan somna direkt! duktiga tjejen. igår morse vakna hon tjugo i 7.....mindre kul, gick in till sin lillebrors rum och tände taklampan........vilket betyder en vaken lillebror också... mindre kul måste jag säga!!! i morse vaknade hon 6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fy fan innan vi bytte säng sov hon till typ 8-9.... så i morse lekte hon och kolla bompa medans jag snarka vidare är verkligen inte på humör att kliva upp kl 6 på mogonen!!!=( men de gick bra så jag klev upp halv 8=) hihi snällt va? men va ska man göra?? haha

vad ska man göra idag då?? har faktiskt ingen aning... men men

Imorrn e re bio WEEEE!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca och tildisen

så du menar att du inte gillar att gå upp tidigt de trodde jag skrattar men hon e så duktig sessan *:)vi saknar er kramar om

2009-01-30 @ 11:24:05
URL: http://mshook.blogg.se/
Postat av: anki

Hej vad fint det blev!



vad är det jag ser, amanda på tradera från 1 kr, bjud nu!

2009-01-30 @ 18:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0