Bio mys mm..

Nu har vi kommit hem från vår tjej dag=)  åkte strax efter två, och börja med att shoppa.. Jag köpte ett par vinterskor billiga 999 på REAN..... ett par jeans,två bhar,tre par trosor,ett par leggings=) de va till mig,ska kolla på någon tröja i veckan å sen ska jag få en vårjacka också!Hampus fick en jätte fin boddy och ett par jeans! skit gulligt!
Amanda fick två tröjor skit balla! haha
Och sen bjöd mammsen på både middag och bio! Tack så jätte mycket mamma för alla saker! och för en jätte trevlig dag! Och tack  till Emmma också som va me=)

Allt hadede gått bra här hemma! SKÖNT! hihi lite fundersam är jag allt när jag inte är med dom små busungarna! hihi men man e väl inte mer än mamma eller vad säger du? haha


Imorgon är vi bjudna hem till Kattiz å co... mys!


Nej nu ska ja gå å knoppa så man orkar med Amanda TIDIGT i morgon bitti antar jag=) haha  God Natt alla!

Kommentarer
Postat av: anki

Tack själv vad du är gullig! Det var en jätte trevlig dag och kväll! PoK mamma

2009-02-01 @ 11:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0