ännu en tidig morgon!!

Jappp, en till tidig morgon...Tjugo i sju vakna Amanda idag!!! midre kul! jag vakna vid 6 och höll på att av huvudvärk... Men men tog två IPREN... Vi gick iaf upp kvart över sju!
Sen har vi ätit frukost,klät på oss, vikt tvätt,diskat, tvättat,hängt tvätt och dammsugit hela nedervåningen... och klockan e bara halv tio... Vad sa vi Rebecca skulle vi va efektiva?? haha! just nu så bråkar mina barn med varandra som vanligt, jäkla skit ungar! Idag blir de äntligen bio och middag och SHOPPING!!!!! Bli nog ett par byxor, skor och kanske en vår jacka om ja hittar sa mamma nyss när hon ringde!Min mamma och pappa är sååå snälla! Ska få allt av dom!!wee=) Mamma ska få arvet efter min gammel farmor som gick bort i Mars förra året och allt e inte klart än HELT JÄVLA SJUKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 men men va ska man göra...
Jaha vad ska vi göra resten av dagen innan jag åker..Har ju liksom gjort allt redan-.....
nu e re jobbigt hatar att bara sitta här, får väl kanske gå ut en stund men då kommer Humpe somna i vagen så de e ju inge bra....
Hade nämligen tänkt sova när dom sover sen... Så jag kanske slipper sommna på BION=) hahaha
 jag kan nämligen inte kolla på mer ön en halv film utan att somna!
Per verkligen ÄLSKAR att kolla film med mig *nott*  hahahahaa

Men Men ska iaf bli mysigt att få komma iväg idag med bara mamma å lillesyster!


Ska man hitta på till lunch uidag då??
jadu...



nej nu ska jag gå å röka tror ja minsann...


Älskar mina Barn så otroligt mycke! så d så=) Och ja jag Älskar dig me Pe
r=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0