desperat

japp.. MÅSTE verkligen hitta ett jobb!!! Och de e typ nu.. har knappt några mammadagar kvar och jag känner att jag behöver jobba lite... har inte jobbat på över två år nu.. DET KÄNNS!!!!! Men de jobbiga e att jag verkligen inte vet vad jag vill!!! skulle behöva plugga men har man råd med de?? och vad ska jag plugga till? fan blir galen av att inte veta något!Skulle behöva skriva ett bra CV... men vet inte va jag ska skriva... blir tokig snart...Nej nu ska ja kolla vidare å ha lite koll på min bråkiga dotter som spöar sin lillebror=)

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia!

Hej gumman! allt bra emd er?? Såg er i centrum emd Becka igår när jag satt på fiket! Missade er:( hade varit kul å snackat lite!



Puss

2009-02-21 @ 07:55:24
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0