Redan...

Hej igen....


Emma Pemma va å hämta Humpe vid kvart över 10...
Har hunnit med sjuk mycket!! haha egentid.... hmmm ja då STÄDAR vi... Jag lovade mig själv att jag skulle ta de lugnt å städa ikväll.. men men=)

  • bäddat rent i ungarnas sängar
  • Plockat in sjukt mycke ren tvätt
  • Dammat
  • Dammsugit
  • torka golven
  • tvättat
  • hängt tvätt
  • ätit lunch
  • plockat massa
De va min ensama tid de... Men klockan e ju bara10 över 12.. Så nu ska jag ta del lugnt innan jag ska hämta Amanda på dagis! Får se om vi ska åka till mamma å pappa å Emma och hämta Hampus eller om hon kommer hit med honom!

Tack snälla Emma!!! de betyder så mycket att få lite tid för sig själv även om man nu städar på den! hahaha

Nu ska jag  bara ställa tillbaka alla saker på sina platser och hälla ut skurvattnet sen är jag FÄRDIG!!


Älskar mina små trollungar mest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0