mysigt..

På lördag ska Hampus sova hos min mamma å pappa!
Per ska jobba på lördag kanske söndag?!?
JAG och Amanda ska ha en mysig tjej dag!!! Tror vi ska åka å bada någonstans å sen äta lunch ute och bara mysa!
Känns som om vi behöver de! bara Mamma å Dotter:D


Va ska man göra idag då?? Är helt jävla pank...IMORGON ÄR DE BARNBIDRAG:D jippi! shooping=) Humpe behöver lite kläder.. ska köpa färg när vi får lön måste göra nått åt vårt hem.. ser förjävligt ut! ska nog  åka till ikea å kolla nytt kök också! väl behövligt! kanske en ny spis om inte annat!

Volbeat är sjukt bra!!!



Men va ska man göra... mina prov svar borde komma nästa vecka... Och den här vecklan borde vi få vete om Humpe kommer in på dagis eller inte!

Nej nu ska ja försöka komma på nått vettigt

Kommentarer
Postat av: rebecca&tildisen

mysigt med tjej dag :P de kommer Amanda att uppskatta fast hon inte kan säga det riktigt tror jag hon behöver egen tid med dej mys mys på er kramar

PS: hoppas dom hör av sig om jobbet :P

2009-02-19 @ 14:51:14
URL: http://mshook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0