mamma dotter dag=)

Vi har haft de så underbart mysigt! Amanda har SKRATTAT HELA dagen!!! så underbart hon behövde nog de här mer än va ja trodde! helt underbart! Per kom och hämta oss så åkte vi och handla lite.. sen hem för att äta lunch.. sen sov mina tre bebisar=) Sen va de dax för att börja me maten för mina föräldrar skulle komma på middag=) Jag gjorde potatisgratäng med kött å lite grönsaker.. Blev riktigt bra och jätte gott! Jag e duktig jag;)


Blev lite sen middag men gratängen blev aldrig färdig men men=)


Undra sa flundran va man ska hitta på i morgon!??


Nästa gång vi ska bada ska hela familjen me=) tror Hampus kommer älska de också för han älskar badkaret som sin syster!=)


Per lägger Amanda ikväll Så då fick ja lägga Hampus=)


Är så sugen på godis! men va ska man göra åt de!? inte orkar ja gå å handla iaf å Per skulle ALDRIG åka ner för att ja vill ha lite godis! HAHA bara när ja e gravid gör han så snälla saker! hihi

Nej nu ska ja kolla på premiären av nån serie på 6an tänkte ja minnsan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0