länge sen...

Som jag skrev nu! Båt resan va Så jäkla rolig tror nog inte att vi satt tysta eller utan att garva i ca 5 min på hela resan=) jag har nog inte skrattat så mycket på ja jag vet uinte hur länge! Tack alla för en UNDERBAR dag!

Söndag mådde man som man förtjänade=) Barnen kom hem och vi bara myste hela dagen!

Måndag va Rebecca å Tildisen här å fika som vanligt;) ALLTID lika mysigt!

Tisdag va jag me Tina nere på centrum å kikade runt och åt lunch... Båda vi belev matförgiftade=S Annars en trevlig dag=)
På kvällen tog jag å Rebecca en tur till IKEA!!!! alltid lika roligt!

Onsdag vakna å mådde skit illa å ont i magen... lämna Amanda på dagis å sen ner för att träffa Per och gå till dietisten med Hampus efter som han e mjölkprotein allergiker... så fick massa tips å råd om mat å sånt.... Sen hem och sova en stund... Vakna och SPRANG in på toa.... då va de kört för mig... Men blev mycke piggare på kvällen sen som tur va.. Per kom hem från jobbet kunde inte gå ner och hämta Amanda på dagis=S Han e hemma idag me eftersom jaga inte e helt 100 än... Hampus började "krypa/åla" sig den 9 Feb han e såååå duktig=) å igår börja han resa sig mot typ allt=) min lille prins börjar bli stor!!! Per min duktiga ÄLSKLING dammsög å torka golven och trappen igår.. ska ta övervåningen idag.. visst e han väl underbar!!!!=) Älskar dig Per!!


Torsdag blir väldigt lugnt! tvätta lite, Per skulle nog kanske fixa lite här hemma om han orkar.. Han e ju nämligen förkyld å ont ikroppen å sånt jobbigt skit...


Fredag ska vi ha mys kväll !!! FUnderar lite på att åka och bada med barnen på lördag eller söndag...

Just de Alla Hjärtans Dag på Lördag!

Min farmor fyller år i morgon om jag inte e helt ute å cyklar..=)

Söndag ska vi på middag hos henne å fika efter antar jag=)



Min mamma å lillesyster ligger hemma med magsjuka hoppas ni börjat bli bättre nu! Känns ganska konstigt att inte ha träffat er på länge nu!


Älskar min familj så ontroligt mycke! Nu är Per nere och lämnar Amanda på dagis.. Han kommer nog vilken sekund som hälst...


Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0