kan inte bli bättre

Amanda vaknade vid 8 och jag me.. Va så pigg, helt sjukt annars brukar jag vara ett lik typ=) Vi gick upp och har bara lek å myst nu en stund.. FAN VA SNÖ DE KOMMIT!!! Ska åka vid 10 tiden tänkte jag.. Sen när vi kommer hem blir de nog lite pulka åkning! Man måste passa på för de e ju inte allt för ofta snö här!!! Ska gå å packa klart å sätta på en tvätt så får Per hänga den sen=) han ska köra oss å sen komma å hämta oss:D visst e han snäll min man?!?=)


Vi ska ha den mysigaste dagen på LÄNGE!!!=)

ska försöka ta lite kort så ska ja lägga upp dom sen efter badet=)

Hej så läng

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia!

Hoppas ni hade jätte kul!!

2009-02-22 @ 18:31:16
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0