jojo

Va ner på babby kvällen på barnens hus i går... Köpte finger färg tre boddysar och några skålar me lock... Och en elefant snuttis till Tinas bebis=) MEN min son bajsade ner hela sängen i morse igen... (gör de typ varje dag) förhan är alergisk mot nått mer än mjölk men vi ska på en ny utredning den 16.... Jag tvättade ju deras snuttisar å bädda rent i går... Så Hampus fick ta elefant snuttisen,så får jag köpa en ny till lillbebben!!! Blir så IRRITERAD på att bädda och tvätta hans sängkläder så jag döööööör...
Undra va vi ska hitta på idag.. Kanske gå till Rondellen och handla lite tills ikväll å i morgon...
Per den cphögen ska på konsert i morgon..... Judas Priest... KUL för honom!!=)

På söndag har vi bröllopsdag!!!! Tänk de har redan gått ett helt år, SJUKT!!!!!!!


Nu är de inte så jätte länge tills bebisen kommer Tina!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0