hello

Hejsan svejsan..
Rebecca, Conny å Tildisen kom hit igår å käka tacos:D skit gott! proppmätt blev man iaf! haha å de blev så mycke över att vi kan äta de till middag idag med:D Ikväll ska Hampus sova hos mina föräldrar..Per ska på bio.. Vilket betyder att jag å Amanda är helt själva! Har nog aldrig hänt! vi ska äta mys middag, sen massa mys i soffan!!! Jag å Amanda ska åka och bada i morgon!!!! Tjej kväll å Tjej dag i morgon=) Så underbart har aldrig gjort nått bara vi två typ sen lillebror kom.. å de e ju snart ett år sen.. Per jobbar idag,mindere kul!
Skulle behöva åka och handla lite... Men pallar inte ta ut äckel vagnen i onödan!! Hatar verkligen min syskonvagn!!! den är sjukt ful,och bara pajjar hela tiden vill ha en ny men de får ja inte,,,,,,=(
Nej undra va man ska göra en underbar dag som denna?!?=) skit finnt väder ute! kanske ska börja me att klä på mig å Amanda=) Hampus e redan färdig!
Kanske ska ringa mamma å pappa snart å se hur vi ska göra me Humpis idag när vi ska lämna han å sånt.. Måste gå dit me honom antar jag!=) Så promenad blir de idag...
Sen när vi lämnat honom blir de nog luite handling!
Va ju i Centrum igår å shoppade lite! hittade en jacka till Hampus.. å tre eller fyra tröjor till honom på REAN!!!! Och Amanda fick en jätte söt hello kitty kofta.. Gissa vilken färg!? hahah ROOOOOOSA!=) Bara älskar rosa...Dom kostade 79 kr styck i stället för 149 st.. tyckte ja va helt okej=) Alltid lika kul me REA tycker jag!


Nej skulle behöva hitta på nått me grinolle nu=)

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia!

ÅH älskar REA!

Älskar att fynda.

Nej jag såg bara när ni gick där nere=)=)



Va mysigt! va käkade oxå tacos igår.

Vad händer ida??



Puss

2009-02-21 @ 09:21:56
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Kevins mamma Mia!

adda mig på msn!



Miss[email protected]

2009-02-21 @ 09:22:27
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: rebecca&tildisen

tack för i går vännen de var jätte mysigt och god middag :P kramar om er vad mysigt med tjtj kväll åååå bada i morgon de kommer amanda <tycka om>

2009-02-21 @ 11:07:33
URL: http://mshook.blogg.se/
Postat av: Mickan- Mamma till Noel

Hej vad roligt att du skrev!!

Så du skriver oxå blogg!! Den får nu ligga bland favoriter! hihi

Vi mår bara bra! Börjar ju närma sig nu, går in i v.37 idag! Längtar massor.

Jag har ju börjat jobba nu och Noel går på dagis!

Hur är allt med er?

kram!

2009-02-21 @ 12:49:24
URL: http://mickaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0