hejsan svejsan!

I förrgår kväll va ja inne på förlossningen me Tina... Allt gick bra som tur va!!! Hon hade misstänkt havandeskapsförgiftning... Men som tur va så va de inte det! Blir ju orolig! MEN JAAAAAG HAR SETT BEBBEN!!=) hihi Skit stora fötter! jag ska nog vara med henne under hennes snitt! om hon inte ångrar sig vill säga;) haha..

Igår va ja me Hampus på öppnis ett tag sen gick vi runt lite i centrum, och sen in och handla lite på ica... Efter de va de dax att åka hem och lämna alla saker och gå å hämta Pandisen!
Sen gick vi hem å MÖS!!!! Amanda hade inte sovit på dagis så hon låg å läste en bok och somna i sin sackosäck=) eller hur de nu stavas=)
Så hon sov i typ 10 min.. Efter de åkte vi å STOR handla! så skön9t -att ha de gjort! Nu behöver vi inte tänka på de nått mer! -*SKÖNT!

Idag* ska vi bara ta de lugnt när Amanda e på dagis sen vet ja iunte va vi ska hitta på! skulle behö-9va tvätta lite lägga in massa ren tvätt opch bädda rent i Amanda och Hampus sängar! Ta ett varv med min älskade dammsugare.. NOT! haha men de BEHÖVS! Ungarna käkade kakor över HELA golvet igår! haha

Amanda väckte Hampus i morse så han e SJUKT trött nu!!! skit jobbigt med en grinig unge=) haha


Min söta lillesyster ringde nyss å sa att hon skulle ta Hampus så jag fick lite egen tid! de va väl väldigt snällt!? de tycker jag iaf! UPPSKATTAS sjukt mycke! Ska nog ta ochhämta ett packet å handla de sista vi glömde igår! har nog aldrig varit å handlat sjäv sen barnen föddes.. undra hur de känns:D hahaha


ÄLSKAR iaf mina barn!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vad skönt & få lite egen tid. Dom kommer väl tro att du hlämt barnen någonstans när du går utan dom & ska handla ;-)

2009-02-26 @ 09:52:21
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Malin

haha aaa de tror jjag med:D hihi

2009-02-26 @ 12:04:35
URL: http://amandahampus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0