hej

Idag blev de inte så mycke gjort som ja hade önskat=) Amanda har varit på sånt gos humör hela dagen att de är bara att passa på att mysa! haha hon är nästan aldrig de annars:D
Tvättat en tvätt.barnen sov middag i typ 2 timmar låg med Humpe i vår säng å vilade en stund at,lltid skönt att vila=)
Sen när dom vaknat igen åt de banan. Vid tre komma mina föräldrar och skulle hämta Hampus! gick så bra så!
När dom gick så tog jag och Amanda bussen till BARNENS HUS=) va tvungen att köpa en hjälm till Amanda annars får hon inte vara ute och leka på dagis! Och jag ska nog använda den hemma också när vi är ute! Det är ju verkligen sjukt jävla halt! Sen gick vi till ica och Per kom dit och så handlade vi sen åkte vi hem och lagade man... Fläsk kotlett med potatis och bea sås. Amanda tyckte de va jätte gott! Sen rakade jag Per, Sen skulle Per duscha och då ville lillgumman följa me så då passade ja på att diska. Sen vart de soffan=) Soffläge=) Massa mys idag! Nu ska jag packa våra badkläder. För i morgon blir de till att åka och bada!


Rebecca ha så roligt i MORA! Ta ha
nd om mammsen=) Kommer sakna er! Men veckan efter blir de MASSSSSSA KAFFE;)

Amanda har jag precis lagt=) Och Per åkte just på bio så nu har jag lite ennsam tid! händer inte allt för ofta i detta hus=)

Älskar min familj mer och mer för varje dag fattar inte hur de kan va möjligt men....

Hörs i morgon efter vår bad dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0