har fått

Frågan om va ja e för sjuk....
Jo mina utslag i ansiktet är en hud sjukdom... Men kommer inte ihåg va den heter.. Men äter medicin och har salva, kommer troligen behöva äta de nått år om inte hela livet.
Den smittar inte och mina barn kommer inte få den bara för ja har den..
Går på kontroller ca en gång i månaden för att de inte ska spridas, nu har utslagen gått bort och nu är de bara ärr kvar:S
inte så kul men ska få komma till en plastik kirurg efter sommaren som ska se om de går att göra nått åt de här ärren.. HOPPAS. Levern kan ta skada av den här sjukdomen...Men inte på alla och de är ganska ovanligt därför ska dom kolla mig noga nu.. Sjukdom i sig är jätte ovanlig en hudläkare ser de ca 1-2 ggr per år.. Drabbas oftast kvinnor mellan 20-25 år.

de är allt jag vet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0