Go´morgon

God morgon världen.... Amanda vaka vid sex i morse... men jag och alla andra sov till åtta medans hon kolla på bolibompa och lekte i hennes rum! hon är så duktig den lilla tjejen! Sen gick vi upp och åt frukost eller barnen och Per... Sen gjorde vi oss i ordning och gick ut och lekte en timme... Behöver jag säga att vi va ensama ute? haha bara vi så lugnt och skönt så! kom presic in.. Ska väl börja tänka på vad man ska hitta på till lunch idag snart.. Jag och Amanda ska åka hem till Kattiz och Linnea sen... Per har bara joibbat över 49 timmar den här månaden vilket betyder att han typ ALDRIG är hemma så han vill va hemma å ta de lugnt idag *kan man förstå*. Så han är hemma med lilleman!=) Älskar mina små trollungar så otroligt mycke!

min pappa va på fest igår.. undrar ja om de va roligt=)


Och idag kommer Rebecca å Tildisen hem=) Fika i veckan kanske?!? lite barnlek å sånt där kul? haha


Annars blir de nog lungt idag! skön Söndag med andra ord=) hihi

Skulle vilja träffa Johanna och Mio snart också! Han är så söt den lillegubben=)

I morgon är de måndag igen.. Tiden går alldeles FÖR FORT! Ska jobba lite den 5 och den 12... kan va skönt me extra pengar och att komma iväg och göra nått annat! Har ju som sagt varit hemma och mamma ledig nu i 2 år! Typ PRESIC!=) men dom är mina två underbaraste år! Tänk att få vara med mina älsklingar 24 t om dygnet så jäkla underbara ungar=)



Kommentarer
Postat av: Rebecca och tildisen

fika till veckan blir toppen :) och barnen får leka lite :P kramar....

2009-02-01 @ 12:18:49
URL: http://mshook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0