Fredag..

JObbet gick bra i Torsdags, inte allt för kul men va gör man!?..
Amanda e en fena på att vakna TIDIGT varenda morgon!!!!!!! Typ HALV SEX!!!!!!! fy fan va ja hatar mornar! men men...
I morgon blir de båtresa! Jag,Per,Rebecca,Conny,Patrik,Sofie,Patrik och nån farfar och en CHAFÖR=) barn lediga e vi HELAHÖGEN=) hihi ska bli såååååååå roligt! idag kom typ helften av gänget som ska åka i morrn på fika... Jag hade bakat semlor=)...

Amandas nya grej är att ÖPPNA dörren till toan och gå in där å leka me toa borsten... FRÄCH unge man har;) hehe så nu för tiden hänger de en kiv på väggen så man får låsa upp när man ska in å sen låsa när man e klar=) haha bättre de än att hon är där inne å snuskar sig!

Mina små ÄLSKLINGAR ska till mormor och morfar i morgon bitti.. Jag och Per blir hämtade här utanför vid halv 10.....=)


Nu blir de lite tv mys.. puss hej

Kommentarer
Postat av: MIA

Åh båtresa!:) skoj!

2009-02-09 @ 18:37:51
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0