massor!

Massor med sol nu i flera dagar! UNDERBART! Vi har varit och badat typ varje dag=) såå skönt!Ungarna älskar att bada! så roligt!

Va å bada idag när jag kom på att just denna dag är min SISTA mammalediga dag! Alltså I morgon börjar skolan! Ska bli riktigt kul! Men samtidigt läskigt som fan.. Har ändå varit hemma sen 1 Feb 07!


De betyder även att mina barn börjar bli väldigt stora eftersom de börjar dagis på Tisdag!!!!!! Hjälp vart har tiden tagit vägen?

Min skolbok ja har beställt för länge sen har kommit bort i posten....... så har nu fått beställa en ny! Känns riktigt pissit måste jag säga!

Så nu ska våra liv innebära att barnen går heltid på dagis och jag å Per jobbar och går i skolan... känns väldigt konstigt! Men blir nog jätte bra!=)

Och Amanda den lilla bebisen... hon är helt torr nu! INGA mer blöjor för hennes del! Knasigt..! Men hon är så galet duktig! Och jag är så sjukt STOLT! Inatt blir första NATTEN utan blöja med! Min LILLLA Prinsessa! Åhhhh så stor hon blev på engång nu!
Finns de nått underbararen än ens barn?!? Inte för min del iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0