hej!

Hej! Jah har börjat plugga.. Har suttit å gjort de idag tre timmar medans dom andra va på dagis! Amanda går de skit bra för! hon är där själv nu!*=)  Hampus går inte så där jätte bra för direkt.... Han vill bara sitta i knät! Så Per är med honom! och jag va med amanda! Så lämna Amanda i morse och sen hem å plugga! Är skit kul!

Nu ligger min lilla dagis kille å sover och Amanda och Per är ute å leker! Sen måste vi väl röjja lite här hemma! Sen middag hos mamma å pappa! Barnens moster kommer hem från Grekland idag så vi ska dit å träffa henne lite=)

Ihelgen ska jag nog försöka plugga lite mer för mitt första prov är den 28 Aug... Och alla andra ämnen jag ska ha börjar på Mån.. så kan va skönt att ha kommit en bit i psykologin innan tycker jag nog! Annars vet jag inte va vi ska göra! Nån med förslag*? Ute lär vi väl vara om vädret håller sig någorlunda iaf!=*) Nej nu ska ja nog ut å sätta mig i solen innan lillgubben vaknar=)

hej hej!!!

Kommentarer
Postat av: Kevins mamma Mia

självklart! skickar ett sms till dig om/ när det blir aktuellt med lösen:P

2009-08-18 @ 21:01:33
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0