hej!

!Nu är barnen på dagis och jag sitter å pluggar.. Skolan går bara bra! är faktiskt roligt!
Måndags fick ja sjukt mycke läxor... Svenska läsa tre noveller... och skriva en uppsatts! Är KLART!
Matten 34 sidor!!! Har 4 sidor kvar! Och sen så har jag psykologi prov i morogn så pluggar som en åsna för att hinna bli klar! och de e bara en lite sketen grej min underbara Per får hjälpa ig med när han kommer hem!

I morgon är de kräftskiva med grannarna! vet inte va jag ska tycka om de..=) men de blir nog trevligt som alltid!
Lördag är vi barnlediga och ska gå på fotboll Aik..... Och dricka öl=)

Nej nu ska jag över till grannen å ta en fika innan v ska till centrum och byta Hampus skor jag köpte igår som är försmå! han har så jäkla tjocka fötter!!!! haha!

Älskar mina barn så de e helt sjukt gör ont i kroppen när dom inte är med mig! Snart kommer dom hem från dagis! eller Per hämta hem dom när han slutar jag ska ju plugga så fort ja kommer från centrum igen.. ska nog göra provet ikväll redan för då e jag HELT ledig i morgon!!! Slipper plugga alls då... skulle va underbart skönt!

Lite frukost man kanske skulle stopa isig? eller lunch dax låter bättre??! haha
Så bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0