hej

Hej nu har jag börjat skolan på heltid! _Känns som om jag borde plugga... HAHA,, De e verkligen skit kul! Men skolan som även heter Infokomp... Är en historia för sig.,.. Har allvarliga planer på att plugga allt på distans istället,, Dom har verkligen noll koll på något alls... helt sjukt måste jga säga! men men blir väl kanske bra de med... Jag går dit för att få närvaro, gör de jag ska å sen borde jag få bra betyg också! Igår började svenskan... Så gjorde fyra av fem läxor i svenska igår! Väntar på min matte bok ska komma em så jag kan göra den läxan också! Sen är de psykologi uppdrag alltså prov den 28 Aug.... Funderar på om jag ska göra de i helgen.. å¨så börja och göra klart den kursen så fort de bara går.. så har jag ett problem mindre! haha... Jag tycker verkligen de e skit kul att börja plugga igen!!!!

Barnen är sista veckan på inskolning på dagis! Hampus gillaqr de verkligen inte! Eller han gillar verkligen inte att säga hej då till mig eller Per... Men de blir nog bra i slut ändan med!

Imorgon ska jag till sollentuna och hämta mitt schema! sen ska jag nog se till att göra psykologi provet!
Måste hem till Kattiz också! Hon har svenska boken som jag ska ha! Så där tjäna jag en del pengar också! haha ska bli kul å se hur stor hennes mage blivit... va ju inte direkt igår! Kanske att Mia ärdär också! så då får jag se hennes mage också=)
 GUD så mysigt med bebis!!!! hihi

Nej nu ska jag umgås med Amanda... hon har varit hemma två dagar nu för hennes hals har varit svullen och hon har haft ont.. Men i morgon är de dagis för hennes del också!

Ha d så bra! bye bye

Kommentarer
Postat av: Kattiz

Är så stolt över dig!!! :) Tycker du är super duktigt! Puss

2009-08-22 @ 14:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0