första

Första natten utan blöja gick hur bra som helst! Inte en droppe i sängen!
Tog upp hennes och satten henne på pottan när jag gick å la mig men hon ville inte kissa utan peka på sängen och vart lite grinig... Gullunge!
Sen vid tolv kom hon in till oss å sa att hon va kissnödig så vi gick upp på pottan å hon kissa sen somna hon om... Sen i morse när hon vakna gick vi på pottan igen! snacka om DU*KTIG!!! Hon säger så fort de kommer nått i pottan: Amanda BÄST! med världens flin! haha guullligt!

Så idag är de skolan som gäller! Börjar bli galet närvös eftersom jag inte äns vet vart jag ska haha...Måste nog kolla på eniro efter en karta! haha

Blir ännu värre nästa måndag när jag ska på upprop i sollentuna för alla andra kurser! idag är de bara psykologi!Har INTE en aning om va jag ska på måsndag å de känns jätte jobbigt hur man nu kommer dit?!?!?

I morgon är de som sagt dagis som gäller och ingen kan va gladare än Amanda! hel lycklig och pratar inte om så mycke annat än just dagis=)

Nu på morgonen har jag ringt å beställt tid till hud läkaren....
Ringt och sagt upp min mamma penning!

Nu börjar alltså livet på riktigt....... Alla andras vardag ska bli vår vardag också!

Ska fixa lite här hemma innan jag måstre börja tänka på att ge mig av..... HJÄLP!!!! Så närvös jag börjar bli! Och än e de många timmar kvar... haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur va den fösta dagen ??? ja nu börjar verklighetn fan den va närmare än man trodde hahhahah puss å kram på dej vännen

2009-08-10 @ 21:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0